21a mars 2008

min älskade och kanske bästaste vän har dött. min lilla tv är borta, helt veck, vill inte starta och ska köras till tippen. just idag också, när det är röd dag så inget är öppet och när jag fått mina andra 2 boxar med nip/tuck. att man alltid ska ha sådan tur, jag förstår inte. men, imorn ska jag & mamma gå till expert och kolla på en ny tv till mig. så nu blir det en platt tv. :)


5 ½ vecka kvar nu av jobbet, sen är det slut. lite trist, och lite skönt. har lite panik över att bli en sån människa som stannar kvar på sitt jobb i flera år bara för att det är bekvämt, och sen ångrar sig att man inte gjorde något annat när man kunde. så, det blir nog bra iaf. en utomlandsresa väntar, och det är alltid bra! :) var och inhandlade 2 nya linnen och 2 par flip flop igår.


fest ikväll hos therese, så ska ta och hoppa in i ducshen snart så jag hinner locka håret innan jag ska fara.
glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback