27e mars 2008

idag är en bra dag. jag har inhandlat nya escada parfymen och jag fick min paris hilton på posten. 2 parfymer på en dag, det är som julafton. miiiih. :D så nu står dom bland dom andra flaskorna i min lilla samling. fick även ändra tid så jag jobbar till 2 nästa fredag istället för kl 6, så nu hinner jag med ett mkt tidigare tåg till vicki.. så ska vi ut med amanda och dricka efes på en liten turkkrog och snacka massa skit. åh, jag längtar! har inte träffat någon av dom sen jag från alanya i augusti. sen dagen efter blir det födelsedags kalas a la rebbo, som jag inte heller träffat på typ 2 år?! aja, ska bli väldigt kul iaf. =)


sitter och väntar på majjsan & therese, vi ska ut och äta. dojjan kommer och gör oss sällskap sen också. kan nog bli trevligt. dock blir nog inte min plånbok så glad av ytterligare utgifter. men, pengar är en förbrukningsvara. ;)


kom följ med mig, till en himmel som är blå.
sitta på ändlösa stränder som är skapta för oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback