4e mars 2008

kom i säng vid 3 inatt, och upp kl 7 för att gå till bilskolan. då var jag måttligt pigg. uscha! men var där ca 3 timmar iaf. ska dit varje dag nu den här veckan. och nästa tror jag. om jag orkar. är helt slut, funderar starkt på att ta mig en liten power nap, är så frusen också så ska nog lägga mig under duntäcket en stund och läsa lite harry till att börja med, kommer med största sannolikhet somna in efter ett tag! :)


har räknat ihop att det är 31 jobbardagar kvar tills jag slut, shit, tyckte nyss det var något på 100. ibland hinner man inte riktigt med, tiden går fort utan att man ens märker det. och imorgon åker alexandra till mexico i 4 veckor, jag är inte alls avundsjuk! för vem vill ligga på playan, dricka tequila, äta tacos, ha en maracas i handen och en stor jävla hatt på huvudet? okej då, jag skulle inte ha något emot det.! :)


och laura, säg inte sådär, nu blir jag ju ännu mer sugen på att åka utomlands, haha! :D hur länge blir du i istanbul förresten? bestämt dig om du ska jobba för nazar i sommar igen? :)


tack och bock

Kommentarer
Laura säger:

hihi! :) ja, men jag skulle gärna åka hem till Finland nån vecka också. :) Gräset är ju alltid grönare på andra sidan, eller hur? :) Man vill alltid ha det man inte har. :S Kommer antagligen att vara i Finland i sommar, ska försöka jobba. Vet ej om det blir nåt mer Alanya eller Nazar, vi får se... Du då? Har du bestämt dig för om du ska dit i sommar?

2008-03-04 | 20:02:58
Bloggadress: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback