5e mars 2008

föööör jag har beställt mig en ny bärbar dator! miiiihi. :D och ett par nya högtalare. har handlat en hel del på sista tiden, lär sluta upp med det. men, nu har jag det jag behöver, så nu kan jag spara.! :) ibland behöver man faktiskt spendera lite pengar också, det är ju en förbrukningsvara. ^^, hoppas hoppas hoppas den hinner komma innan helgen, dom brukar iof vara snabba så det borde ju inte vara något problem tycker jag. får hoppas att den är bra, jag är värdelös på att veta vad man ska ha och inte ha, men jag är tjej så jag gick efter vilken som är finast. en svart med vita tangenter, tyckte det var häftigt. ^^, min storebror förstår dock sig inte på mig (eller resten av allt kvinnfolk som han säger) när jag går efter färg och utseende, istället för funktioner. men men, jag förstår mig inte på han alla gånger heller, hihi.


laura: ja, det sägs ju så. haha. men stämmer ju inte alltid. ;) förstår det, borta bra men hemma är ändå bäst på något sett! blir rätt tröttsamt att vara i turkiet efter ett tag, mjölkpaketssyndromet du vet! haha. njae, eller ner ska jag åka. tror dock inte det blir lika länge i sommar som förra året, men man vet ju aldrig. på nåt sätt är det rätt svårt att slita sig därifrån när man ändå är där, och det ösregnar här hemma varje dag. man vill ju ändå har sol och värme.! :)


nu ska jag ta mig en nattmacka och läsa harry potter. borde egentligen sova, men min power nap vart längre än jag hade planerat. så typiskt mig! :)
image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback