21a maj 2008

idag åker johanna & jenny till alanya. tror dom har landat nu också. snart åker även jag, 18 dagar tror jag närmare att det är. känner mig inte riktigt laddad för att åka, men å andra sidan känner jag mig inte laddad för något alls för tillfället. har hållt mig för mig själv några dagar nu, legat och kollat på massa serier på datorn. har även lyckats ändra på dygnet, så nu lägger jag mig vid 4 - 5 på mornarna och sover till en 2 - 3 på dagarna. gick bra där i början när jag slutade jobbet, men nu har jag trillat in i mina gamla vanor igen. är man nattuggla så är man. inget att göra åt saken! =) tur iaf att man har fler vänner som också är det. pratade med robin i telefonen nästan 2 timmar i förrgår natt och med carro över msn fram till 3 igår natt. vi har även en dejt inatt efter criminal minds. ;)

vart lite sugen på att gå ut ikväll, men har körlektion imorgon så den iden försvann snabbt. börjar bli trött på alla lektioner nu, men har bara 5 st kvar nu innan uppkörningen.! hoppas fan jag klarar uppköringen. annars blir jag sur!

ska kila in till köket nu och hämta mina jordgubbar och min honungsmelon.
god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback