22a maj 2008

var uppe till 6 imorse, kollade på olika familjer i usa, pratade med robin några timmar i telefonen (handsfree är en bra uppfinning!) och hade carro på msn. mina små nattkompisar. :) båda 2 jobbar dock, så det är bara jag som är vaken så länge utan att få betalt för det. men man kan ju inte få allt här i världen. ;) sov 4 timmar, sen upp & duscha för att sedan skynda iväg till bilskolan och ha lektion. men nu har jag ingen mer lektion förrän tisdag, sköönt. sen på onsdag blir det stockholm och massa shopping med dojjan! ska försöka hitta något fint att ha på sig på midsommar. lika bra att köpa den innan jag åker, jag tycker inte om shopping i alanya.

imorgon ska jag & bror kolla på present åt lilla mamma till morsdag på söndag. sen blir det lunch med mia, och ska försöka hinna sola imorn också. var ett tag sen nu, vill ju inte vara vitare än gräddfil när jag åker till tyrkia. ;)

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback