29e maj 2008

idag har jag jobbat. även om det bara var 2½ timme så var det något att göra iaf. ska jobba på söndag också. och sen på torsdag blir det heldag på bokhandeln. :) jag saknar min lilla bokhandel! ska nog gå in dit imorn och höra hur det blir med jobb i sommar. men först körlektion. som vanligt. och kl 9. vad tänkte jag på när jag bokade den så tidigt? inget alls förmodligen. haha. men får hem och lägga mig en stund efter för en powernap. är karneval i helgen, så behöver vara på topp. ;)

har mejlat till facket idag. igen. jag förstår inte varför det jämt ska krånga. har inte fått något inbetalningskort än, och det ska alltid vara betalt den 28e. jäkligt bra att man inte har fått den än när det är 29e. sen efter ett tag får man 2 - 3 st inbetalningskort som man har nån dag på sig att betala bara för att dom har "missat". förra gången fick jag en räkning på nästan 1500 som skulle vara betalt efter 3 dagar. kul! idioter!

har lånat en resväska av syster som jag börjat packa lite smått i. har skrivit en lista med vad som ska handlar / göras innan jag åker. har även pratat med em och fått en liten lista av henne också på vad hon vill ha. :) så efter helgen ska jag börja fixa lite. ska klippa mig på måndag också! håret växer som ogräs, snart ser jag inget för håret i luggen.

nej, se klart på criminal minds och sen ringa min lilla nattkompis robin.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback