18e november 2008

var hem till avesta en snabbis i helgen, skulle egentligen jobbat men var lite folk så jag fick vara ledig. så skyndade mig som fan efter jobbet i lördags, hade 10 min på mig att packa innan jag skulle dra vidare. fick med mig mikaela hem också, så satte vi oss i restaurangvagnen på tåget och köpte en flaska vin. och sen en flaska till. skyndade in i duschen hemma hos mig och sedan kom dojjan, och då var festen igång. hade hur kul som helst, har inte varit på hotellet på en 2 månader så träffade många roliga människor. dagen efter vart det thai. nr 7. världens bästa thai. sen vart det kalas för fabian, en massa dryga ungar kom så jag la mig i mammas säng och sov istället. bror, mia & alva kom förbi senare. fasters lilla hjärtegryn. hon har blivit så stor nu. drog hem till tom senare och kikade på nip/tuck. var väl hemma runt 11 igen och slocknade som en stock.

var och hämtade ut mina böcker idag på bokhandeln, sen fika med mia & alva. knappt 2 veckor kvar till dopet och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. någon som har en ide?

håller på och letar jobb också, måste skaffa mig ett till. har 6 jobbardagar kvar den här månaden och 9 nästa månad. men hittar inga roliga jobb.. kanske ska ta och vinna på lotto istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback