4e november 2008

har inte orkar skrivit blogg på ett tag, bor på jobbet känns det som ibland. jobbade 6 dagar förra veckan, och 7 - 18 dom har två dagarna. blir förmodligen lika imorgon och på torsdag. sen utbildning, middag & fest med jobbet på fredag. så jag hoppas vi hinner klart med allt i veckan så vi slipper jobba på lördag. då ska jag sova sova sova och sova lite mer. sen tvätta lite kläder och hem till camilla på fika. men jobbet är kul, och att jag tjänar ca 1000kr om dagen gör saken bara bättre. vill ha så mkt pengar som möjligt med mig till istanbul. 59 dagar kvar nu. 59 små dagar. det är inte alls lång tid. och innan dess blir jag moster, gudmor & 20 år. längtar till julen också, 2 nya små söta mattssons kommer att vara med. bebismys. <3

har hunnit med att vara förkyld också, hade 39.8 i feber när jag knatade till jobbet i lördags. knaprade lite alvedon och det vart bättre. på vägen hem kände jag att jag ville hem till avesta, så drog direkt till centralen och hoppade på tåget. åkte hem till fredrik där fabian var för mamma var på kurs, var så oerhört skönt att vara hemma. jag behövde det verkligen. åt pizza och snackade massa skit. mina bröder är verkligen dom bästa. jag saknar dom så mycket. frida fick jag dock inte träffa för hon var kvar i falun, vem vet när hon får komma hem? :( men pratade lite på telefonen iaf. gick hem till mamma vid halv 11 och slocknade direkt i hennes säng under duntäcket. så jäkla skönt var det! vaknade upp 13 timmar senare och var pigg som en mört. familjen var medicinen jag behövde, ni är bäst. kärlek till er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback