9e november 2008

jag gillar verkligen inte söndagar. ångest över att helgen är slut och att imorgon är det måndag och ny vecka med flera dagar fram tills man är ledig igen. men, å andra sidan så kommer min nya mobil imorgon eller på tisdag, och vi får förhoppningsvis schemat imorgon så jag vet hur jag ska jobba fram över..

idag var jag på stan med mikaela, åt kinesisk buffé och kollade i massa affärer. har kommit i underfund med att jag behöver köpa nya skor, men det får vänta 2 veckor tills lönen kommer. sen gick vi och tog oss en te på ett mysigt fik, och sedan åkte hon hem till sig. fick även en liten present av henne, en body lotion som luktar kakor! miiih. så sjukt gott luktar den.


helgen har iaf varit bra, festen i fredags var hur kul som helst, vart även lite halay där på slutet inne på eken, haha. fick skjuts hem av r strax efter 2 då jag knappt kunde stå på fötterna för jag hade så ont efter flera timmars dansning. men det var det värt. :D igår vaknade jag inte förrän vad 4, tror inte jag har sovit så länge på flera månader. kan aldrig sova dagen efter att jag varit ute, men sen mådde jag toppen igår också. låg och degade framför tvn/datorn hela kvällen, så jäkla skönt att bara vara ledig och dega. ska slänga ihop lite käk nu tills imorgon, sen se på filmen på 4an. tjillivippen! 

Kommentarer
Laura säger:

Sounds good to me! :) Hur länge är det nu igen som du kommer att stanna? :) Har det fixat sig med lägenhet ännu? Har du kollat in de där sidorna som jag tipsade om i min blogg för något tag sedan?



Kram!

2008-11-10 | 23:48:21
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Johanna säger:

Fanny nu har jag utmanat dig. Kolla min blogg. Saknar dig! Ringer när/om jag kommer till Sthlm i veckan!

2008-11-11 | 02:47:24
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/
Emma säger:

Huva ja. Ska vara här över jul men sen åker jag tillbaka i januari. När var det ni skulle till Istanbul?

2008-11-11 | 19:21:40
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback