15e oktober 2008

igår när jag pratade med malin så bestämde vi att det blir inget alanya över nyår. för det första har resebolaget vi tänkt åka med gått i konkurs och för att då ta oss till alanya lär vi mellanlanda i istanbul och betala flera tusen. no thanks.. så det blir något roligt här i sthlm istället, en kryssning kanske? ska försöka komma på något riktigt skoj att göra! och när vi ändå talar om kryssningar, så är det halloweenfest på båten galaxy den 13e november med blondinbella. iof, kunde inte göra något om hon inte var där heller, men halloweenfest låter skoj! :D är ledig då, så får se om man kanske inte drar iväg på det. är ju 18 på veckodagarna så då får jag åka utan mamma. ;) hihi.

vi kommer förmodligen boka resan redan i morgon istället så vi har det gjort. så den inte försvinner. det vore inte bra.. då kan jag säga det på jobbet imorgon, så får vi se om jag hinner köra något pass där efter nyår.. ska se till att adressändra också nu när jag flyttat, så jag inte får min lönespec till rebecca, visserligen kommer jag bara få 3 st, men iaf. :)

inatt åker vicki till alanya, och som johanna säger, avundsjukan är ett faktum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback