6e oktober 2008

jag är trött. som fan. och allt tack vare emelie. ;) vi satt upp till en 3 och spelade betapet. vilket resulterade i att klockan som ringde 7.45 vart fort omställd till 9.15.
(hur var det med den där disiplinen nu igen?)

ska ta och göra mig klar för jobbet nu. tjingeling!

Superstar,
Where you from? How's it going?
I know you,
gotta clue what you're doing
You can play brand new to all the other chicks out here
But I know what you are, what you are baby

Look at you,
Gettin' more than just a re-up
Baby you,
Got all the puppets with their strings up
Fakin' like a good one, but I call 'em like I see 'em
I know what you are, what you are baby..
<3<3

Kommentarer
Emelie säger:

Ikväll ska du få spö igen ;)

2008-10-06 | 12:10:42
Bloggadress: http://lime1985.blogg.se/
Amanda säger:

Mitt hår är sådär kort utan extensions, TYP! haha.. Skitful i det, ser bara tjock ut för mitt ansikte är så runt ;P Men på bilden där är det bara uppsatt så ser ju kort ut.. Uh ;p Allt bra med Fanny då?

2008-10-06 | 22:33:20
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
Amanda säger:

Haha, tss.. Med mig är det helt ok! Trött på att vara arbetslös för tillfället bara! Det suger lite.. Jao, i stort sett har vi fått ordning på lägenheten! Men fattas lite möbler till matrummet och hallen ;p Men det får vi ta efterhand nu, så jävla dyrt allt!! ;p Ja det kan jag göra, hur vill du ha det då, på nå speciellt sätt, något speciellt "tema"? Skicka till min mejl då, och bild på dig med om du vill ha med det i headern! Och din mejl & ditt lösen till bloggen med så jag kommer in :) [email protected] ;*

2008-10-06 | 23:47:12
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback