4e september 2008

imorgon är det fredag, igen. och ledighet. har jobbat 6.15 - 15.15 idag och ska även göra det imorgon. sen är jag ledig ända fram tills måndag. :) nästa vecka ska jag på upplärning i kassan, så då kommer jag antingen få slippa varuplocket på morgonen eller så får jag köra heldagar. får se hur det blir. hur som helst kommer det nog bli super, jag gillar att sitta i kassan. sen får jag ha min supersnygga röda julaskjorta på mig då också. ;)

har varit med josefine några dagar, setat på alberts & fikat, gått runt i stan med en varm choklad från pressbyrån, sett film, pratat om framtiden, skrattat i mängder så man fått ont i magen och ja, bara myst. <3 på lördag ska vi ut på picknick igen vid utsundsbadet, så lär komma ihåg att köpa med mig en engångsgrill från jobbet imorgon.

ska gå och göra mig en kopp te nu, har köpt världens godaste te på willys, rabarber grädd. så jäkla gott. har tagit stora take away muggar från pressbyrån så gör mig en sån varje morgon och har med mig på bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback