7e september 2008

jobbet igår var skoj, ken var lite speciell, haha. kul hade vi iaf! :D mindre lyckat var väl att brandalarmet gick, och folket vägrade gå ut. brinn inne då era jävlar. blir så trött på människor!

imorgon är det jobb igen, ska bli nice att sitta i kassan! kooooom och handla av mig ni som bor i sthlm. ;) jag kommer vara så snygg i den röda skjortan, haha. :D sen på kvällen ska jag dricka vin. jag ska dricka mitt äppelvin som står i kylen och väntar på mig.. är ju ledig på tisdag, så gör inte så mkt om jag dricker lite vin då. ;) på fredag blir det iaf riktig fest, 14.40 går tåget till västerås. jag är pepp redan nu! har fan inte varit ute på år och dar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback