annandag pask

jag & tess sitter inne i hamnen och hanger. emelie har övergett oss och dragit till side. hon sager att hon saknar mig sa hon nastan tuppar av, men hon far allt skylla sig sjalv.. hon vet vart jag finns. ;) i lördags var jag & tess hem till frida och ercan pa ölspelet. sedan vidare till james dean dar det var sa mycket folk att dom fick bara in bord fran zapfhahn. vi vart javligt runda om fötterna allihopa.. men kul var det.! :D lurade nagra svenskar att vi var turkar som inte alls pratade svenska. gick valdigt bra. tank vad man kan mkt nar man fatt i sig lite vodkabull. lustigt sant dar. ;)

igar var vi pa en sunkig biljardhall med ett hundratal turkar och kollade pa galatasaray - fenerbaçhe matchen. det var skoj. helt sjukt hur galna turkarna ar i fotboll. saker började flyga och fara dar i slutet av matchen. sen drog vi vidare till crazy horse och drack strawberry daquiri. gick hem, slog pa hitta nemo och somnade bada tva som stockar efter 10 minuter.

ska strax knata ivag och ata pa çorba, sen aka till advokaten och sedan till lagenheten och kika. ska aven ga till nagra real estate och leta en ny lagenhet. jag börjar tröttna pa att bo i en resvaska. inte riktigt min grej da.. ska nog dra ner pa stranden en svang ocksa. 3e dagen i rad nu. vi ska bli bruna! :D

hoppas ni har det bra dar hemma.! puss.

Kommentarer
mikaela ottosson säger:

saknar dej sötis låter som du har det bra iaf:) liite avis är jag :)

pusss

2009-04-20 | 09:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback