live from alanya

ar sjuk som en gris. igen. och inte bara jag heller. emelie och tess ar ocksa krassliga. men det hör val till, ar man inte sjuk sa ar man bakis har nere har vi kommit fram till. höhö. ;)

firade tess födelsedag i söndags. först middag pa picasso (varat nya hak, har varit dar varje dag nu i nastan en vecka) och sedan vidare till james dean dar det vantade ett helrör vodka med redbull och ett aquarium. vi gillart. hade verkligen hur kul som helst, var val en sadar 10 - 12 pers. nathalie och ramazan var ocksa med, sa nice att hon ar har.

nu ska vi halla oss inne fram till fredag, sa vi blir friska nagon gang. skulle vart nykter igar ocksa. och efter maten pa picasso sa kommer dom in med ett aquarium till oss. lyckat. ;) man kan ju inte direkt saga nej nar dom bjuder heller, haha. men vi akte hem efterat, at chips & dipp och spelade yatzy pa balkongen.

ikvall blir det picasso igen, med ramazan & nathalie. emelie ar magsjuk sa hon blir nog hemma.

och johanna, gissa vem vi fatt som granne? mustafa! mahaha. hamza och maja med för den delen, men det gillar vi. ;)

Kommentarer
johanna säger:

Haha ja jag hörde att ni flyttat in på hotellet vi bodde på förra sommaren! Trvis ni? :P Skicka sms när du är på msn nästa gång gumman. miss u.

2009-04-21 | 21:47:02
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/
Anonym säger:

En månad kvar tills jag får åka till turklandet<3



Stackars er vad ni ska vara sjuka och grejer. Fast hellre sjuk där än sjuk här :)



Krama om min älskling ifrån mig. Ge henne en krya på sig kram Och Fanny , ta en sup för mig!



Kraam Leila

2009-04-24 | 01:05:47
Bloggadress: http://leilei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback