2 gün kaldi.

dagen började jävlans dåligt. jag kommer till tågstationen för att ta tåget till jobbet, och det är försenat med 50 minuter och skulle gå 5 minuter efter att jag börjat. underbart. ringer, ringer och ringer ännu mer till jobbet på flera olika telefoner, men inget svar eller bara upptaget ton. till slut fick jag tag på chefen, och jag vart en timme försenad. dagen flöt på rätt bra, var väldigt lugnt på kvällen så jag fick till och med sluta tidigare så jag skulle hinna med sista tåget hem och mamma slapp hämta mig. kommer till tågstationen och tåget är försenat 8 minuter. sen 18 minuter. och 25 minuter. och efter 50 minuter så kommer det äntligen. fan ta sj om det krånglar på lördag.

ska sätta mig och betala lite räkningar nu, så det är fixat innan alanya. har skrivit en lista på allt som ska handlas imorgon också. börjar inte förrän kl 14 imorn, så jag har lite tid på mig här hemma att fixa det mesta. ska även hem till bror och säga hej då. kommer nog ha rätt så fullt upp på lördag innan jag åker, så lika bra att ha det gjort.

fick förresten min gamla mobil såld idag, 1500kr fick jag för den. kunde inte kommit mer lägligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback