hata telefonköer.

nu har jag bokat transfer. madde avbokade sin biljett så då kastade jag mig på telefonen för att få transfer, så nu är det betalat och klart. skönt. en sak mindre att tänka på. har tagit fram resväskan också, ska börja småpacka lite till helgen tänkte jag. mikaela får vara mitt smakråd när hon kommer.

tänkte jag skulle börja städa lite idag. är lite rörigt på mitt rum. ska försöka ringa sas & kronofodgen igen också. satans jävla telefonköer. minst 40 min väntetid när jag ringde. så jag la på. hade inte tid att vänta så länge då. fredrik var hit på lunch, meningen var att jag skulle följa med honom till gymmet imorse, men han glömde bort mig. schysst bror man har. ;)

nej, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback