kräftskiva på grytnäsvägen

planen var såhär; umgås med mikaela och therese när dom kom från stockholm. en lugn hemmakväll.. ringer hem till dom, varpå pappa tommy svarar och bjuder mig på kräft & räk skiva. jag är inte den som är den och tackar nej, så jag far dit. vilket slutar med att jag åker hem fort som fan igen och mamma får köra tillbaka mig dit där det dricks vin, öl & tequila. tequilarace är inte min grej för fem jäkla öre. efter det vart det kingen. jag som inte ens gillar att gå ut längre. mikaela och therese är inte bra för mig. ;) haha. men det var kul. bra musik den här gången. och jag kunde inte sluta tänka på att om 2 veckor så står jag på the doors och dansar till exakt samma musik. iiih. pepp. pepp. pepp.

sen vart det pizza. systeryster bjöd. och det tackar vi för. fick dock inte så mycket, för hon fick för sig att hålla stark sås över hela pizzan. och jag avskyr stark mat.

nu ska jag se criminal minds. puss. kram. godnatt.

Kommentarer
Laura säger:

Ok! Jag åker nog till Finland kring det datumet, för mitt visum går ut den 24 september och jag tänker bara förlänga det med en månad, så senast den 23 oktober måste jag ut ur landet! Vilket datum det blir har jag inte bestämt ännu, men om det blir den 23:de så kanske vi kan hålla varandra sällskap på flygplatsen! :)



Var ska du bo då du är i Alanya den här gången?



kram!

2009-08-16 | 10:22:10
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback