och så var det bara nio..

dagen har varit lång. extremt jobbiga kunder som ska komma och krångla med mig och tro att dom kan göra exakt vad dom vill. men icke. att man alltid ska behöva skälla på kunderna. fattar inte vad som är fel på folk?! gå till biltema nästa gång why dont you. jag vill då inte ha er.

vart lite mera shopping idag. det är farligt att jobba i kupolen. finns alldeles för många affärer att hitta saker i. köpte dock inte så mycket, ett par bikinitrosor, två par leggins och ett par skor. om nu bara mitt paket från h&m kunde komma så skulle allt vara kanon. ska ringa till dom imorgon om det inte kommit. beställde mig en parfym igår också, vet att jag inte borde men jag var tvungen..

criminal minds, renbäddning, sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback