20.36, onsdag kväll @ köpmangatan mansion.

idag har jag varit ledig. och ändå gick jag upp strax innan 9. fredrik & mia har köpt lägenheten bredvid deras, så dom ska slå ihop den med sin egna så dom får större, och då passade jag på att mysa lite med alva medans dom pysslade. sen åt jag lunch med mia på stan, och sedan hem till syster och tatuera mig. ska dit nästa vecka igen och göra mer, hann inte allt idag. har 2st nya som jag vill göra också, så får se hur det blir med det. :) sen hann jag inte mer än hem innan mia & alva kom förbi igen. så myste vi lite mer på gräsmattan och hade kvällsfika.

nu sitter jag och letar flygbiljetter hem till en förbannelse. har hittat en den 23e oktober som verkar bra. :) försökte boka transfer idag också, men det gick inte att boka åt bara mig, utan då var madde tvungen att boka också, och eftersom hon inte vet om hon ska åka ner längre så vart det ingen transfer för mig. men hoppas hon hinner bestämma sig innan alla plaster på bussen tar slut, vore inte så bra. :(

ska gå ut på en promenad strax, har massa tankar som flyger runt i mitt huvud. dom är lite jobbiga faktiskt.


jag & nathalie förra veckan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback