wednesday night.

idag var en bra dag på jobbet. den bara susade förbi. alltså en väldigt bra dag. stängningar är lite halvjobbiga sådär. imorgon jobbar jag 10 - 17, sen är jag ledig fram tills onsdag 11.45. det ska bli gött. :) vart ingen film hos alex igår. däremot vart det väldigt god mat och en härlig pratstund. och kanske blir det så att vi skrapar ihop våra sista små mynt till lite kräftor och smaskar på i helgen. :)

malin fick ledigt en vecka i september. vilket betyder X ANTAL BLOWJOBS OCH GOLDEN SAMBUCCASHOTS PÅ THE DOORS. vi är riktigt pepp, det här kommer bli jävlans bra. mest av allt kommer det vara underbart att träffa henne igen. har inte träffat henne sen hon var här i december 07.

nu ska jag tvätta bort sminket och sen kika på criminal minds. god natt.


mat a la fröken karlsson;


malin och jag.


Kommentarer
carro. säger:

hörru du fanny. ser att du ska åka iväg nu igen. när sker detta? jag tycker faktiskt att vi ska göra slag i saken och ta och ses!om vi kan hitta en liten lucka :)

2009-08-13 | 00:49:57
Bloggadress: http://singlala.blogg.se/
carolina. säger:

aha ookej men då åker du senare än mig till och med ;) jag jobbar hela denna vecka men veckan efter kan jag vilken dag som helst =) vilken dag passar dig bäst? :)

2009-08-13 | 12:29:32
Bloggadress: http://singlala.blogg.se/
Malin säger:

Åhhh kan inte vänta, kommer bli så underbart galet bra :) Äntligen säger jag bara.... HADIIIII

2009-08-15 | 23:01:00
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback