7 gün kaldi.

fick skjuts hem från jobbet idag. riktigt skönt. :) den här dagen har varit så jävla seg.! usch. men imorn jobbar jag 7 - 16, hade blivit riktigt less om jag hade fått en till stängning. igår fick vi en julklapp på jobbet. en vinterjacka i dun och en liten resväska. jag som önskade mig en vinterjacka av mamma när jag fyllde år, men har inte hunnit titta på någon ännu. så nu kan jag ta dom pengarna och köpa annat för. t ex parfym. jag minns inte senast jag köpte en parfym.! skandal. jag har typ 7 - 8 stycker jag skulle behöva köpa innan alanya säsongen 2010. berättade för mamma att jag ville ha det i julklapp också och hon säger direkt "ja det kunde jag väl aaaaaldrig gissa." hihi, mamma känner mig allt för väl. ;)

nu ska jag packa vidare, sen sova.

Kommentarer
Deniz säger:

Blir det något Alanya för dig i sommar? :D

2009-12-25 | 03:56:25
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback