dan före dan.

mamma kom hit idag. lars och elliot också. först åkte vi till häggvik och handlade lite på jula. jag gick backstage och pratade med jenny och simon medan dom handlade. riktigt trevligt var det. simon frågade om jag ville vara med på inventeringen, men icke. för då ligger jag på playan. (visserligen med skinnjacka istället för bikini, men iaf..) sen for vi vidare och åt grekisk mat. jag tog som vanligt kycklingspett. mamma tyckte jag var tråkig. ;) var in till jobbet också, så dom får se vart jag tillbringar mina dagar. :) jag passade på att köpa ett usbminne, ett till minneskort till kameran och ett resväskeset. vart lite besviken på minneskortet, på det jag har nu är det 2 gig och jag kan ta ca 9000 kort. nu köpte jag 4 gig och kan ta ca 4500 kort. väldans mysko. i min hjärna tycker jag det är logiskt att det skulle bli ca 18000 kort.. aja. sen for vi hem hit, visade lägenheten osv. pratade lite och lekte med elliot. :) det var lite halvjobbigt att säga hej då när dom åkte. jag har börjat få panik och ångest över att vara ensam, och när marlene väldigt sällan är hemma pga av olika anledningar så blir det bara värre. speciellt imorgon. hade planerat att laga middag till oss imorn, men nu när hon åkt igen ska jag ut och äta med nathalie. :) 

                                               emelie, tack för igår. det betydde massor. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback