finbesök från linköping.

igår kväll strax efter 6 fick jag världens ide. jag tyckte det var dags för cissi att göra ett besök i storstan. så jag ringde och försökte övertala henne att komma hit. och eftersom jag är så duktig på det, så packade hon i illfart och kastade sig till tåget. mötte upp henne på centralen, ringde onur och hörde efter vart han är. han var hemma hos linnea & hüseyin, så vi tog tbanan till östermalm och så är festen igång. cider, vin, öl & tequila. drog vidare till söder och in på kvarnen. var där till strax efter 2, sen drog vi till centralen och mcdonalds i väntan på nattbussen hem. (som självklart fick punktering så fick vänta nästan en timme på en ny buss). var hemma runt 5 på morgonen, och det var oerhört skönt att däcka av i sängen.

idag har vi beställt mat på onlinepizza, sett på twilight, tjötat turkliv och degat i soffan. cissi har dragit hem, så jag ska strax börja städa och laga mat tills imorgon. 7 - 14 är det som gäller. 


                                                                                                  Jag & Onur



                                                                          Lena, jag & Cissi


                                                               Linnea, Hüseyin & Onur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback