fridäy.

fredag fredag fredag. jobb 13.15 - 20.15. sen jobb resten av helgen också. ledig på måndag då mamma kommer och grattar mig FÖR NÅGON FYLLER JU ÅR PÅ TISDAG. ;)

igår skrev jag på nytt kontrakt på jobbet. fram till 31a mars. så skulle vi ha "utvecklingssamtal" om ett tag, då han ville veta vad jag vill. om jag vill ha ett löst förhållande till jobbet och vara överallt och ingenstans som jag haft hittills eller om jag vill stanna och satsa på en heltidstjänst om det blir en sån aktuell..

ok, here it goes (the big decemberplan);
1 dag till the madonna birthday.
4 dagar till the ferige birthday.
6 dagar till the madonna hemfärd.
13 dagar till the julafton.
17 dagar till the madonna goes el stockholmo.
18 dagar till the madonna & the ferige bustour a la oslo.
20 dagar till THE ALANYA WHERE THE EWERY BADY IS.


Kommentarer
Malin säger:

iihhhiiihhhi, jag blir helt galen.. nu måste tiden gå snabbt. Jag vill att det ska vara NU! :P Jag vill vara med dig i the alanya, 18 dagar sen är vi on tour <3

2009-12-11 | 12:45:12
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback