Lucia; dan före dan före dan.

efter jobbet igår kastade jag, camilla & danne oss hem till camilla's syster på söder för thaimat, alkoholhaltiga drycker och singstar. cathrine dök även upp, plus en tjej som hette marre. hade hur kul som helst. det vart många timmars ylade där i lägenheten, stackars grannar.! vid 1 snåret drog vi ner till 54 och dansade loss en stund innan det var dags att knata hem igen när dom stängde. tog knappt 5 min att gå hem till camilla's syster. jag vill också bo på söder.! ge mig en lägenhet där i julklapp tack. dunkade av i soffan vid 4 snåret. man var ju inte direkt pigg när klockan sedan ringde 8 och det var dags att gå upp för att jobba. varken halsen eller huvudet mådde spec bra. ;) men det gick. byggde in lite varor, hjälpte camilla på kassakontoret, härjade med ahmet och svor åt några kunder. sen var dagen slut och imorgon är jag ledig. :)

meningen var att mamma skulle komma imorgon. jag skulle visa henne världens största jula varuhus, där världens bästa jula personal jobbar och hur jag bor m.m men nu är det krångel med frida igen. som vanligt. så nu kommer förmodligen inte mamma. jag hoppas det löser sig för jag har längtat och sett fram emot att visa mamma allt. jag och frida har sagt upp kontakten. nu är det bra. jag har inget mer att säga henne.


                                                                                   cathrine och camilla



                                                                                               jag


                                                               jag fick en snopp i glaset


                                                                                        jag igen


                                                           danne, cathrine & camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback