4 gün kaldi..

här kommer en liten uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna;


Fredag;
Åkte till jobbet, pratade med peter, sa upp mig och åkte hem till nathalie på myskväll med henne & hennes mamma. det vart tacos, alldeles för mycket tacos, massa guacamole, vin, chips, dipp, godis & lets dance. jävla skit att hasse åkte ur. jag gillar hasse. somnade sen till dont say a word.


Lördag;
Jobb 11 - 18.15. Skyndade mig hem till elin efter jobbet. Åt ost & kex, drack cider och såg melodifestivalen. Och hallå?! Caroline af Ugglas före Marie Serneholt? Skojjar ni med mig eller? Hur fan kunde hon gå vidare? Äckel. Och emelie, jag skiter i vad du säger, hon är kass. ;) Hoppas hon åker ut i andra chansen.. Vart lite partysugna så skyndade oss att göra oss klara innan jesper kom och hämtade oss i taxi. Jag hade tur, för elin sminkade mig så jag behövde inte göra så mkt. Haha. Du är en riktig pärla du Elin. ;) Drog till Oxid på stureplan. På vägen dit såg vi inte vem som helst heller, utan självaste Hasse Aro. Fast han såg arg ut, så ingen idé att gå fram. :P Åkte hem vid 2, duschade, pratade med emelie & lagade mat innan jag la mig.


Söndag;
Jobb 11 -18.15. Liiite kämpigt då att ta sig upp till jobbet. Suzan kom och hämtade mig efter jobbet, vi åkte till kista och handlade lite grejer som hon skulle ha med sig till usa. Jag är grymt avis på att hon är där nu. Jag kunde ha varit där. Fan att man ska vara så feg. Anyway, fick skjuts av henne till centralen, mötte elin, bytte lite grejer och klev sen på tåget hem till avesta.


Måndag;

Gjorde inte så jäkla mkt på dagen. Såg klart på alla supernaturalavsnitt, så nu är jag lite ledsen i ögat. Drygt att behöva vänta så länge hela tiden. Men jag har ju vänner iaf. 6 hela säsonger kvar, så jag har lite att göra. ;) Gick hem till bror vid 6 och passade alva en sväng när dom var på möte. Om ni inte märkt det så är jag helt kär i den ungen. Hon är det finaste som finns, fasters lilla hjärtegryn. ♥


och idag;
Ringt ett jobbsamtal, ska på möte i kupolen på torsdag om tider osv. Varit och solat, sett väldigt mycket vänner och svurit åt usa som inte ommer visa gg eller oth förrän 9e mars. vad fan menas med det? det har ju nyss varit världens längsta uppehåll. >__<

nu ska jag & fanny åka till hedemora och äta glass. hadi öptüm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback