9 gün kaldi

jag var nyss in och läste alexs blogg och titta vad jag hittade. hon är bra söt. ^^

"haha! jag måste ju bara berätta vad som hände i tisdags kväll, när jag promenarade hem från jobbet. mest för att personen i fråga bara är så förbannat söt med sin lilla pipröst. fanny m ringde, och jag hinner knappt säga hej förrän hon hasplar ur sig ett förväntansfullt;
- "LYCKA TILL PÅ UPPKÖRNINGEN IMORGON!"
efter två långa sekunder finner jag mig, och minns vår konversation för en dryg vecka sedan;
fitte och fanny sitter i soffan hemma hos oss, och försökte tvinga ur mig vilket datum jag ska köra upp. vek som jag är, avslöjade jag att det åtminstone är en onsdag.
jag minns inte riktigt vad jag svarade, men det var väl något i stil med
- "..ööh? det är inte den häär onsdagen?"
och till svar får jag:
- "eftersom du vägrar tala om vilket datum det är, så kommer jag att ringa varenda tisdag i fortsättningen och önska dig lycka till på uppkörningen imorgon", och efter det följer vad hon inbillar sig är hennes elaka fniss, när hon i själva verket har ett fniss som är något i klass med världens gulligaste.

haha, kan man annat än att tycka om henne?"

kan man annat än att tycka om dig?

Kommentarer
Deniz säger:

Har fröken mattsson lust att köpa med sig en kartong med banankaffe möjligtvis? blinkblink

2009-02-05 | 21:03:53
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/
Alexandra säger:

hjärta på dig pussunge! <3

2009-02-14 | 12:16:23
Bloggadress: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback