har du varit på whiteroom eller?

lördag kväll. sitter hemma hos bror och kikar på melodifestivalen. han & mia skulle åka och uppvakta en kompis, så jag drog hit och passa alva medan. hon sover dock nu. vi har myst, dansat till aqua och lekt massor. fasters lilla hjärta. ananrs då? har inte hänt så mycket sen jag kom hem från alanya. hade lite ångest där redan på fredagen att vi skulle dra hem. ville verkligen inte åka, alanya var underbart! jag älskar lågsäsongen. den enda dumma var väl att the doors inte var öppet. men annars så, perfekt!

var på kalas hos bror dagen efter jag kom hem, mia hade fyllt 30. skulle gått dit med mamma & co dagen efter också, men hade ont i halsen och feber så jag sov istället. vaknade senare på kvällen, hade ont i magen som en gris och mådde illa. försökte få i mig lite mat, men gick inte så värst bra. en timme senare spydde och sket jag om vartannat, bosatte mig på toaletten rätt många timmar faktiskt innan jag kröp därifrån upp i min säng. sen sov jag i nästan 2 dygn rakt av. var vaken som max en halvtimme åt gången innan jag däckade av igen. var bättre på torsdagen, så drog till sthlm lagomt tills att mamma & bror ligger och spyr tarmarna ur sig på toaletten. härliga magsjuka.! nu mår jag iaf bra, lite ont i halsen och lite öronvärk, men inget som jag inte klarar av.! :)

igår och idag var jag på jula i kupolen och "testade". men det var inge problem, dom var mer än nöjda med mig fick jag höra. tack och bock.! så jag är garanterad sommarjobb iaf. just nu fanns det inte så mkt, men var några frågetecken på schemat så jag hoppas jag får dom tiderna. annars skulle dom ringa när någon var sjuk osv. löneförhöjning fick jag också. jag gillart!

mjaa, det var lite uppdatering iaf. bilder från alanya & marocko ligger på facebook. har inte orkat med bilddagboken än, det bara segar sig för mig! öptüm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback