10e januari 2009

sitter och äter lite potatisgratäng och kyckling, vart hungrig och behövde matlåda imorgon till jobbet så fixade iordning det lite snabbt. ska gå och lägga mig strax, kunde inte sova igår och jobba 9 - 18.30 idag så jag är rätt så trött. trodde jag skulle svimma av på jobbet idag. men det vart bättre efter ett tag. jag & tobias kastade gris, jag vart gris. tobias fuskade, han har så mycket längre armar än vad jag har så han kan kasta mkt bättre.. jag ska öva mig till nästa gång. då är det han som blir gris. ;)

på onsdag kommer hjärtat hem och på torsdag åker jag till marocko.. iiiha. jag vill åka nu! god natt.

Kommentarer
Conny säger:

Men kul att nån får åka till värmen då!!!



Nej, men ha så kul! :D

2009-01-13 | 16:55:02
Bloggadress: http://elinmabila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback