14e januari 2009

sthlm har varit bra, träffaf flera människor jag inte sett på länge. inventeringen i kurvan igår gick super, fina älskade kurvan <3, jobbade 11 - 23 så var rätt trött när jag kom hem, men la mig iaf inte förrän halv 5. carros fel egentligen, hon tvingade mig att köra sanning eller konsekvens på msn och sen var vi ju fast i det. men men, får la sova när jag kommer hem.

ska kila till tåget nu, hem till avesta och packa väskan för imorn är det hej då sverige och hej marocko! tjingeling.

Kommentarer
Laura säger:

Lycklig resa! Kom ihåg att ta många bilder och lägg in dem på bloggen sedan! ;) Och se till så ingen köper dig i utbyte mot tio kameler! Se till att få tjugo i alla fall! ;)



Kram!

2009-01-14 | 23:20:19
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
Laura säger:

Haha, men nog finns det säkert McDonalds i Marocko också! Kanske de till och med har något som heter McMarocko? :P Kram!

2009-01-15 | 00:30:25
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback