23e januari 2009

har lagt in alla kort på datorn nu, ska slänga upp dom på bilddagboken lite senare så ni får gå in där och kika. hör av mig när jag gjort det för dom som är intresserade! :)

hade tänkt hålla mig med att ladda hem gossip girl, 90210 & oth tills nästa vecka, så jag hade dubbla avsnitt att se på. men det sket sig och nu har jag kollat på dom. har även tagit hem första säsongen av vänner som snart är avklarad. har jag förresten sagt att jag älskar ed westwick?



igår var det ett år sedan heath dog. älskade lilla heath.
jag ska nog se brokeback mountain ikväll.

Kommentarer
Ann-Sofie säger:

Synd att Heath är död, inga fler filmer med honom :/ <3

2009-01-24 | 23:18:11
Bloggadress: http://annsofielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback