26e januari 2009

hemma igen. och aj som fan i helvete. jag trodde jag skulle dö där en stund, så jävla ont gjorde det. och än är den inte klar, så jag lär vänta på att den ska läka och sen göra klart den. lilleskrutt vaknade och var inte på världens bästa humör, så fick mysa lite med honom. sen skulle jag hem till alexandra till 7 så vi avslutade. dock skrev alexandra ett sms och frågade om jag kunde komma till 8 istället precis när jag var på väg ut från dörren, men då orkade jag inte lägga mig i stolen igen fast frida tjatade.. :P

ska fixa mig lite och sen se på vänner innan jag knatar hem till alex.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Vad blir d för fint?

2009-01-26 | 19:47:45
Bloggadress: http://blekblondinsdabok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback