6e januari 2009

råkade vakna halv 5 idag igen. somnade tidigt igår, men sen ringde madde strax efter 11. sen kunde jag inte somna om igen förrän vid 6 imorse. men ändå, så mkt borde jag inte sova. imorn ska jag iaf träffa ullis kl 1, och dojjan kl 2. så då lär jag gå upp tidigt iaf. och på torsdag går tåget till sthlm 13.38 så blir tidigt då med.

slog på datorn det första jag gjorde när jag vaknade, gick in på tvtorrents och hämtade nya gossip girl. jag älskar ed westwick. så jävla skön alltså. i vanliga fall tar det ca 3 - 4 h att få hem ett avsnitt, men idag kom nya hastigheten igång så det tog bara 8 minuter. 8 små minuter. helt underbart! tog faktiskt hem oth också, även om jag inte följer det spec mkt nu så fick jag lite tidsfördriv iaf.

nu ska jag fixa äpplen med dilldipp och sen packa lite till afrika.


Kommentarer
MONDIE säger:

Haha, nej det har jag inte, Sverige är ju lite efter you know. Och jag är inte sån som orkar ladda hem sånt där :D Har inte brytt mig så mkt om det förut men nu när man följt alla säsonger i repriserna så måste man ju se! :) Tss! Så du har redan sett det?? Inge skvaller om vem som vinner nu bara! :D

2009-01-06 | 21:48:55
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
MONDIE säger:

Haha okej :) Hade jag haft ett bättre & snabbare internet så hade jag kanske också laddat hem dem ^^, Jo, läget är finnemang! Själv då? Kul med Marocko snart då! :D Inte aaaaaalls någe avis.. ;)

2009-01-06 | 22:15:28
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback