nu börjas det igen..

jag hade börjat skapa mig riktigt bra rutiner. gick och la mig vid mellan 12 - 2 och gick upp senast 11. nu på senare dagar har det blivit 12, 1 och idag halv 2. om inte frida hade ringt då så hade jag säkert sovit en sväng till. låg och kikade på den där läskiga filmen med ed igår till nästan 6 imorse. dock var den inte alls så läskig och ed vart mördad. det var däremot äckligt att se på. gick sen in och kollade efter nya avsnittet av 90210 men det fanns inte heller! va fan är det här? jag vill ju se.! dumma amerikat.

jag funderar faktiskt på om jag ska kila ner på stan en sväng idag. har inte varit där på säkert över en månad och jag är lite sugen på att köpa något skoj tills på fredag. sen fyller frida år imorgon och jag har inte en blekaste på vad hon ska få. hon vet inte vad hon vill ha heller så hon var ju mkt till hjälp. ^^,

normalt sett brukar jag aldrig göra sånna här, för jag tycker det är fjantigt och tycker så gott som alltid på "markera som läst" på bloggkoll när någon annan gjort det. som laura skriver så är det precis som kedjebrev när man var liten och ja, i hate it. men jag kör en nu bara för att laura utmanade mig. ;) dock utmanar jag ingen..

4 av mina favoritprogram:
- Supernatural
- Gossip Girl
- Vänner
- True Blood

4 saker jag gjorde igår:
-
Var på middag hos brorsan
- Drömde mig bort i kartboken
- Kollade resor
- Såg film

4 saker jag ser fram emot:
- Fredag, brasse & petter kommer hit på fördrink sen fest hos frida
- Beskedet om jag får jobbet eller inte
- Min & Ems resa
- När man kan gå utan jacka och i ballerinaskor

4 favoritrestauranger:
- Memos kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta
- One Na Thai Take Away
- Burning Duck
- Det där stället vid afra som özkan jobbar på där jag & madde åkte buss till bara för att äta kycklingen i somras

4 saker på min önskelista:
-
att jag lyckas med mitt - 15kg mål
- jobbet jag sökt
- en blowjob på the doors balkong med alla tjejerna.
- pengar

Kommentarer
Deniz säger:

Meeeemooos :D

2009-01-28 | 15:56:50
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/
Laura säger:

Inga fler utmaningar - jag lovar! :) Om de inte är alldeles speciella och faktiskt ROLIGA förstås! :)



Nu är jag lite nyfiken på din tatuering! Vad blev det? Eller har jag missat det?

2009-01-28 | 20:01:21
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/
MONDIE säger:

Sv; Jasså inte? Haha, jag tycker hon är bra jag! :) Lite knepig i sättet kanske, men blir ju jävligt bra på bild ;D Nje, jag blev besviken över att 'hon' vann ;/ Hade också hellre sett nå annan,. Hellre Analeigh ;'D hehe

2009-01-28 | 22:14:08
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
MONDIE säger:

Sv; Haha, men jag är likadan, jäkla håååår.. ;'D



Jo, man kan färga det! Jag köpte det blonda förra gången, färgade det då, slingade det, sen när jag blev brunett så färgade jag allt brunt, och det är fortfarande samma jag har i nu, och det har hållt sig kanonfint tills nu! ;D Köpte de förra sommarn liksom, och plus att jag färgat de flera ggr :)

2009-01-28 | 23:24:28
Bloggadress: http://ohstlin.blogg.se/
Johanna säger:

Royal? :)

2009-01-29 | 02:15:33
Bloggadress: http://yohama.blogg.se/
dojjan säger:

vart har du sökt jobb?

2009-01-29 | 10:13:29
Bloggadress: http://dojjanblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback