sliten?

kom hem halv 5 imorse. var på efterfest hos trixie först och sen vidare till adam. så jag är lite trött idag då. men det var kul igår. jävligt kul! bland det roligaste var faktiskt när vi skulle gå från syrran ner till stan, hon tappar väskan och allt åker ut på marken. vi plockar upp allt och hon märker att hon glömt tändaren hemma. så hon springer tillbaka och ställer sig vid fel port. där står hon flera minuter och försöker få upp dörren. jag stog mest och skrattade en bit bort när man såg hur frustrerad hon vart över att hon inte fick upp porten tills hon vänder sig om och ropar efter mig och jag säger att det är fel port. hon pustar och stönar och springer till rätt port. efter en stund kommer hon utspringandes med tändaren och flyger i backen så hela hennes väska åker ut på marken igen.! haha. klaaaant. ;)

idag var malin förbi en sväng på fika. har inte sett henne sen början på december typ. hon har flyttat till västerås så blir inte så mkt umgänge. ska dock försöka ta mig till västerås nån helg jag inte jobbar och hälsa på.

jag är sugen på att öppna vinaren som står bredvid mig, så man kanske ska ta och gå till ica för att köpa sockerdricka?

Kommentarer
Laura säger:

Hahaha! XD Ja, DÅ är det illa om man inte hittar till sin egen port! :D Hoppas ni får kul ikväll med!



kram!

2009-01-31 | 23:47:00
Bloggadress: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback