22.32

så var ledigheten slut och jobbet kallade återigen idag. och imorgon. och söndag. och måndag. och tisdag osv osv. men, IMORGON ÄR DET AUGUSTI. vilket betyder depaturemånad. bokade extra bagagevikten igår, och tågbiljett till arlanda. så boka transfer nästa vecka, sen är allt klart. :) bara packningen som saknas.

åkte tidigare till jobbet idag, släppte av nathalie vid tåget så tänkte att jag kan lika gärna ta mig en sväng i kupolen och kika om jag hittar något skoj. och det gjorde jag. 2 linnen, 2 toppar, 1 par capribyxor, 1 par skor, 1 vanilla by alyssa ashley bodylotion och lite smått smink.

nu ska jag duscha, sen dags att sova. bussen till jobbet går 8 imorn bitti..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback