back home

är hemma igen från norge. tråkigt. har haft det helt super med mina tjejor. saknar dom redan, hur mkt som helst. hoppas tine inte hittar någon biljett hem så hon är kvar när jag kommer till alanya. ;) om inte annat hinner vi förhoppningsvis träffas där nere i oktober, annars blir det inte förrän till nyår. :( nästa lön ska den biljetten bokas också, så det är klart. vore ju trist att stå där i december sen och den inte finns kvar.. gillart inte. ;)

nu ska jag snart åka och hämta nathalie på tågstationen. hon kommer från el stockholmo och hälsar på i några dagar. myspys. har inte träffat henne sen april. så ikväll blir det utgång. (och jag njöt verkligen av hur billigt det är på systembolaget här hemma om man jämför med norge)


slänger in lite bilder, finns fler på facebook. dags att dra. puss hej.

jag & hanne i oslo


tine matar hanne med glass


hanne & jag


tine & jag


<3


tacos, vin och hallon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback