dont try to understand me, just simply do the things i say.

jobbet idag gick bra. gick väldigt fort dessutom. vips så var klockan 5. hoppas det går lika fort imorgon också. nästa vecka jobbar jag måndag - onsdag, fredag - söndag. en dags ledighet är bättre än inget alls. och förhoppningsvis kommer mikaela hit på torsdag. om inte annat får jag träffa henne efter jobbet någon dag. har inte träffat henne sen innan jag åkte till alanya i mars. så det ska bli riktigt mysigt. hoppas på bra väder också, så vi kan grilla ute i utsund. det blir en massa alanyasnack också antar jag, 5e året i rad nu vi åker tillsammans. hon & tess fyller år dagen innan vi åker, så det blir födelsedagsmys på picasso för henne sen. :) (jag skulle inte ha något emot att sitta på picasso med mina tjejor, hanne, tine & tess nu..)  men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. snart så. :)

längtar som fan tills lönen nu, jag behöver inhandla hårprodukter. klippa mig behöver jag också minst sagt göra. vet dock inte vart eller vem som ska göra det nu när marlene har flyttat till stockholm. får fråga fanny el. mikaela lite snällt.

ska spela lite nintendo wii nu, hade glömt hur kul det var. förresten, en puss till rebecca för att hon är så jävla söt och gjorde min dag idag med hennes lilla meddelande. <3


Kommentarer
Anonym säger:

Jadu, om jag hade kunnat. Tyvarr har ju Sverige skolplikt :(.

2009-07-12 | 23:41:49
Marlene säger:

Om du inte hunnit bli klippt så ska jag nog vara på Jennys salong och klippa lite den 1 augusti. :)

2009-07-19 | 14:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback