part II

betalningsbekräftelsen har kommit. biljetterna är nu våra och det är bara att invänta depature. packlista är redan påbörjan, handlingslistan likaså. lite saker som inhandlats redan har åkt ner i en påse i garderoben. orkar lixom inte ta fram resväskan ännu. det får bli längre fram.

det vart lite mys med alvis idag iaf. mia var också sjuk, så det var ingen fara att jag var med. om 2 veckor blir hon 1 år. känns som det var igår hon föddes. lilla hjärtat.

på onsdag blir det bio. och ingen mindre än HARRY POTTER.! yeeeey. jag längtar som tusan. dock är det är inte ok att dumbledore dör. verkligen inte ok. och att det är snape som mördar honom, är ännu värre. jag var tvungen att läsa det om och om igen. fattade lixom inte hur tanten tänkte med det där..


Kommentarer
lina säger:

haha, jag grät när det hände :P

2009-07-10 | 17:57:39
Bloggadress: http://dalimania.blogg.se/
Maya säger:

svar: bebby!! Jag kommer inte ha hunnit skrapa ihop pengar tills dess :/ TYVÄRR!!

Jag hade gärna åkt NU om jag haft råd, men har varken jobb eller studielån så det går inte ;( men jag ska SKYNDA mej om man kan säga så hehe hälsa tolga pusspuss

2009-07-10 | 23:54:42
Bloggadress: http://strandellmaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback