going to the big apple?

sitter och pratar med min vän suzan på msn, hon är i usa och jobbar som au pair. efter att jag hade pratat med henne om att jag ville göra det, så vart hon sugen och drog. och jag sitter kvar här hemma. men anyhow, hon sa åt mig att komma ner när jag slutat jobba. så kollade lite resor och hittade en för 3964:- den 10e - 22a september. så, om den finns kvar när jag får min lön 24e juli, bokar jag den. då ska lilla fanny åka helt själv till the big apple. jag har ett pirr i magen just nu.

imorgon ska jag äta årets första mjukglass på åkes. en stor jävla jordgubbsmjukglass med tompalompa. det är fan juni nu också ja. vilket betyder att jag inte längre kan säga att jag varit utomlands varje månad det här året.. (det där lät lite bortskämt faktiskt.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback