just like a circus

mina saker som jag beställde i måndags kväll ligger nu på  min säng. jag har återigen världens bästa parfym i min ägo. och nu i större förpackning. ;) me likey. fick lite presenter av dom också, en testflaska med jennifer lopez - glow, papayaduschgele, rengöringslotion, ansiktsmask & hudlotion. gratis är kul. ^^,

fick mitt sommarschema idag. 17 dagar i juni, 22 dagar i juli & 18 dagar i augusti. gött. jag behöver pengarna.

har träffat josefine en sväng idag, och vi bestämde att på måndag är det hårfixardag för då är jag ledig. hon ska också göra slingor så det blir kanoners att vi gör det på varandra. :) hoppas bara skattepengarna kommer innan dess.


haha sötnos.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

ja men precis.



Du,jobbar du från den 15:e juli o en vecka framåt?

Eller e du möjligtvis ledig då?

Jag tycker nämligen att du ska följa me oss till marmaris i iallafall 1 vecka.

Så d så.

2009-06-03 | 21:17:52
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Jag menade 25:e :D



Då e du hemma igen den 1:a el 2:a Augusti!

KOOOOOM!

2009-06-03 | 22:05:27
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Ha ha ha ha jääävla skit.

Så då antar jag att du inte kan åka den 1:a Augusti heller då.

Vilket skit.



Nä blir inge Marmaris i vinter,möjligtvis england dock.

Lär nog inte bli Marmaris på några år faktiskt.

Tröttnat rätt mycket nu om jag ska va ärlig.

2009-06-03 | 23:03:37
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback