lördag lördag LÖRDAG!

kom hem från jobbet för en liten stund sen. jobbar sista dagen imorgon, sen är jag ledig fram tills måndag. skönt. :) idag har jag skaffat mig en ny mobil. tänkte bara skaffa mig ett nytt nummer, men min mobil är låst så jag var tvungen att skaffa mig en sån också. dock sålde han precis den sista 2 min före mig, så den kommer in igen på fredag. den som vill ha mitt nya nr får väl hojta till. ;)

på lördag kommer hanne hem! <3 äntligen. saknar henne och tine så sjukt mycket, hoppas dom kommer och hälsar på mig snart. jag ska försöka ta mig dit en sväng i sommar också, hittade tågresa till oslo för 180 kr tur och retur från stockholm. biiiiilligt.

förövrigt har kanal 9 börjar visa criminal minds från början varje vardags kväll, INGEN är gladare än mig. love love love.
 
min nya bebis. ^^,

Kommentarer
Rebecca säger:

Ro hit me d nya numret.

2009-06-10 | 23:15:38
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback