saturday at köpmangatan mansion

kan inte påstå att jag gjort speciellt mycket vettigt idag. ingen dammsugning, ingen torkning av golv. brorsan var hit och berättade om vegas imorse när jag sov, sen kom mamma in och berättade för mig.. tårarna rann ett bra tag innan jag pallrade mig ut i köket och kramade om fabian som hade gråtit en hel del han också. lilla skuttbror. frida kom förbi med elliot, mosters lilla älskling. han ska sova här inatt eftersom frida håller på och flyttar. sen kom fredrik & mia igen. gjorde slingor på fabian, blekte mitt hår, pratade en massa med familjen om vegas, bebisarna, jobbet, resor, livet. min familj är världens bästa, jag skulle inte klara mig särskilt länge utan dem.

nu är jag iaf blond igen. skönt som fan. i love it.! och hur slitet det vart ska vi inte tala om. jag lär få sova med babyolja i huvudet inatt. haha.

snart är hanne hemma. fick världens sötaste sms av henne igår. lilla hjärtat. men snart ses vi. <3

Kommentarer
Becca säger:

Blir ditt hår också värsta bra av olja?

2009-06-16 | 07:57:00
Bloggadress: http://insincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback