seghuvud ab

klockan är efter 3 och jag vaknade för nästan en timme sen. (!) fy fan. sovit bort hela jävla dagen. hej ångest. och mitt huvud  mår inte så jävla bra det heller. visserligen spöregnar det som aldrig förr utanför fönstret så jag har inte direkt missat något (förutom ett besök på donken) men iaf. det är inte normalt eller bra att sova till 2 när jag i vanliga fall går upp mellan 10 - 11. hur fan ska jag kunna sova inatt nu då när jag ska jobba imorn?

anyway, ska strax masa mig till solariumet. var längesen jag solade nu. känner ett grymt sug för att springa en vända runt stan (huh?) men jag har inga regnkläder, så icke. kanske ska ta och köpa mig en sån där snygg regnponcho som vi har på jula, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback