was it all in my head?

jag har varit ner till krylbo en sväng och sagt hej då till madde & vivvi. vart så himla sugen på lösgodis (jag äter nästan aldrig det, men när man varit utan det i 2 månader kommer suget sakta men säkert) så jag smsade tom och han var inte sen att haka på till 7eleven. en korv slank ner också. ;) haha. gött gött. så nu ligger jag här i sängen, lyssnar på världens finaste britney spears och äter lösgodis. en bra slut på dagen.

berättade för min mor idag om usa-resan och britneykonserten och hon kläcker ur sig att hon funderar på att åka och kolla på michael jackson i england. say what?! jag ska fan med då. så om det inte krockar med usaresan så blir det nog HEJ MICHAEL JACKSON! då dör jag nog.

pratade med johanna idag också. nästan 2 timmar innan hennes batteri dog. som jag saknat våra samtal. jag blir alltid så glad att prata med dig hjärtat. (och jag har blivit tvingad till barcelona i höst om jag inte får fortsätta på jula)

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Men du skulle väl inte till USA förens i höst?

Michael spelar väl nu i sommar?

2009-06-03 | 08:33:08
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Jaha,shit. d visste jag inte. haha

2009-06-03 | 17:37:29
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Ha ha ja men ellerhur?!

Vad skulle jag annars ta mig till?

2009-06-03 | 20:50:11
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback