ben ve rebecca.

hittade en bild på mig & rebecca, nog fan är vi snygga allt?! mahaha.



anyhow, min the doors-playlist spelas på högsta volym på datorn nu. det är några dagar kvar till öppnandet och här sitter jag, i 10 meter snö och - 100 grader i sverige och missar den. yey. men min tid kommer snart den också, då jag får gå raka vägen förbi bella, casablanca, lambada, robin och knata upp för trappan mitt emot polisstationen och göra entré på the doors. haha äsch, så patetisk jag låter. nej, något roligare nu. har ringt och bokat tid på um, nästa torsdag ska jag dit. kanonkul! emelie är hemma hos sina föräldrar, så jag är lite smått uttråkad också. det är bra att musiken finns. och vänner. älskade älskade vänner. har bara 2 avsnitt kvar av 5e säsongen, så lär dra ut lite med att se dom tills 6e säsongen är hemma. men puss då.


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

HA HA HA HA HA HA!

sen ve ben... snyggast i stan!

2009-03-03 | 19:30:20
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Deniz säger:

Glöm inte en döner efter all alkohol ;)

2009-03-03 | 19:57:16
Bloggadress: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback