johan glans

gjorde en undersökning på facebook vilken svensk jag var. och jag var johan glans "en glad prick som alltid har ett skämt på lager". tacka fan för det, hade jag blivit carola hade jag gråtit floder.! usch för carola. såg på reprisen av melodifestivalen idag. hann dock bara se sista framträdandet och rösterna, men soran ismail, vilken jävla pärla då!

"luleå är en fantastisk stad, är det ju, jag älskar stan men eh, det finns lite dumma fördomar om luleå, folk brukar dumt fråga såhär; ja bor det isbjörnar i luleå? och det gör det ju inte, för det är alldeles för kallt här uppe. det är helt otroligt. sen är det ju lite annorlunda här om man frågar ungdomar bara så vad ska ni göra ikväll? överleva. så det är lite annorlunda mot vad andra ungdomar gör."

sitter fortfarande och har youre not alone på repeat, resten av familjen har varit in x antal gånger och frågat om jag inte kan lyssna på något annat. haha.

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

HA HA HA HA HA HA HAHA



tjejer som er kissar man på håret....





AAAAAAAAAAAA HA HAHAH HAH AH HAHAHH AHAHA

2009-03-17 | 00:09:33
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback