överraskningar

igår fick jag ett sånt där orange pensionsparande kuvert. vilket är väldigt märkligt, eftersom jag inte fått något insatt på mitt konto då dom sa att man var tvungen att vara född -86 för att gunilla skulle kunna sätta in pengar åt mig där. öppnade iaf kuvertet, och där står det att jag har, med relativit stora siffror, 7613kr insatta "från inkomståret 2007". nej men, se där! vartfan kom dom ifrån? inte så att jag klagar, men vore kul att veta. tack och bock iaf! :D

har fått en påminnelseräkning av jula också, vilken jag inte heller vet vart den kommer ifrån. sitter och ringer dom nu, men är kö kö och åter kö. sen ska jag springa till systemet, kicks & hm för att handla lite. ska lägga på mitt avtal till ica också så jag får mitt icakort innan vi far..

Kommentarer
Lotta säger:

pengarna kommer från det du har jobbat. Det är arbetsgivaren som betalar in genom arbetsgivaravgiften... Sen har jag fått sånt kuvert i 5 år så man behöver inte alls vara född 86.

2009-03-13 | 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback